NavMenu

Campari kupuje čuveni konjak za 1,32 mlrd USD

Izvor: Bonitet Subota, 16.12.2023. 00:02
Komentari
Podeli
Ilustracija (Foto: Nataliia Dvukhimenna/shutterstock.com)Ilustracija
Kompanija Davide Campari Milano koja posluje u okviru Campari Group ušla u pregovore sa kompanijom Beam Suntori o kupovini vlasnika čuvenog konjaka Courvoisier.

Dogovor vredan 1,32 mlrd USD, ako se ostvari, predstavljaće najveći posao u istoriji italijanskog proizvođača pića.

- Dodavanje Courvoisier konjaka u naš portfolio globalnih prioriteta je retka i jedinstvena prilika da proširimo naš portfolio vrhunskih žestokih pića i ponudu konjaka - rekao je izvršni direktor kompanije Campari Bob Kunze-Koncevic.

Osnovan 1828. u Jarnaku, u francuskoj oblasti Šarant, Courvoisier je od Napoleona III dobio titulu zvaničnog snabdevača Carske kuće, postajući omiljeno piće tokom bel epok – perioda umetničkog i kulturnog napretka u Francuskoj.

Čuveni konjak je u 2022. ostvario prodaju od 249 mil USD, od čega je otprilike 60% došlo iz SAD, najvećeg tržišta kompanije Courvoisier, a zatim iz Velike Britanije i Kine.

- U onome što je najveći posao u istoriji Campari grupe, Courvoisier će omogućiti značajan korak napred u SAD. Istovremeno će nam omogućiti dugoročni transformacioni potencijal u strateškom azijsko-pacifičkom regionu - rekao je zamenik generalnog direktora Mateo Fantakioti.

Campari je rekao da je potpisivanje transakcije predmet konsultacija sa predstavnicima francuskih zaposlenih, i da očekuje da će posao biti zatvoren 2024. godine.
Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.