NavMenu

Na Produktnoj berzi pala cena pšenice za oko 3%, a kukuruza za 1,95%

Izvor: Beta Petak, 25.11.2022. 14:51
Komentari
Podeli
Ilustracija (Foto: Fotokostic/shutterstock.com)Ilustracija
Na Produktnoj berzi u Novom Sadu pala je cena pšenice za oko tri odsto, a kukuruza 1,95% u odnosu na prethodnu nedelju, saopštila je danas ta berza.

- Proteklih sedam dana raslo je intresovanje za pšenicu sa većim sadržajem proteina, sa oko 13% i prosečna cena kilograma je bila 37,13 dinara za kilogram, bez poreza na dodatu vrednost (PDV), a sa tim porezom 40,84 što je oko tri odsto manje nego sedam dana ranije - navedeno je u saopštenju.

Tražnja kukuruza iz ovogodišpnjeg roda bila je smanjena, ugovori su zaključeni u cenovnom rasponu od 33 do 34,50 dinara po kilogramu, bez PDV-a. Prosečna cena je bila 33,99 dinara, bez PDV-a, a 37,39 dinara sa tim porezom, što je pad od 1,95 odsto u odnosu na prethodnu sedmicu.

Realizovani su i ugovori za kukuruz starog roda koji je trgovan u cenovnom rasponu od 33,30 do 33,50 dinara bez PDV-a, u zavisnosti od dužine lagera i rezultata analize na aflatoksin.


Ugovori za soju uz obračun kvaliteta zaključeni su u cenovnom rasponu od 70,50 do 71 dinar, bez PDV-a, a prosečna cena bila je 70,92 dinara, bez PDV-a i niža je 0,12 odsto u odnosu na prethodnih sedam dana.

Uljanom repicom iz ovogodišnjeg roda trgovalo se po ceni od 68,21 dinar po kilogramu, bez PDV-a.

Ugovor za stočni ječam zaključen je po ceni od 34,80 dinara, bez PDV-a.

Suncokretova sačma, sa 33% proteina, nudila se po ceni od 35,30 do 36 dinara po kilogramu, bez PDV-a.



Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.