Zoran Golub novi direktor marketinga "Apatinske pivare"
Izvor: eKapija
Utorak, 11.08.2015.
12:00
Komentari
Zoran Golub
Zoran Golub diplomirao je na Univerzitetu u Novom Sadu, gde je stekao obrazovanje iz oblasti ekonomije i menadžmenta. U marketingu je više od 10 godina, a najznačajnije iskustvo stekao je na poziciji brend menadžera u kompanijama "Marbo d.o.o." i "Strauss Adriatic" (zadužen za brendove "Doncafe" i "C kafa"). Karijeru u "Apatinskoj pivari" započeo je na poziciji brend menadžera za "Jelen Pivo" početkom 2014. godine. Zaslužan je za realizaciju kampanje "Kafana" kojom je, zbog njene originalnosti, tokom prošle godine napravljena značajna promena u komunikaciji pivskog brenda. Za potrebe kampanje osmišljena je i pesma "Naša stvar".
Golub će predvoditi brendove u Srbiji i Crnoj Gori, među kojima su "Jelen" i "Nikšićko pivo".
Dosadašnji direktor marketinga Dimo Dimov prelazi na poziciju direktora za komercijalnu izvrsnost. Dimov se pridružio timu "Apatinske pivare" decembra 2013. na poziciji direktora marketinga za Srbiju i Crnu Goru. Svoje bogato iskustvo iskoristiće za razvoj dugoročne vizije i strategije rasta brendova "Apatinske pivare".
Firme:
Apatinska pivara doo Apatin
Univerzitet u Novom Sadu
Marbo product doo Beograd
Strauss Adriatic d.o.o. Šimanovci
Tagovi:
Jelen pivo
Nikšićko Pivo
Zoran Golub
brend menadžer Apatinske pivare
direktor marketinga Apatinske pivare
brend
Doncafe
C kafa
kampanja Kafana
Dimo Dimov
pesma Naša stvar
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.