Receptivni turizam regiona – ključni je fokus Međunarodnog Sajma turizma – kako bi se omogućilo regionalno predstavljanje ponude udaljenim tržištima i dovođenje stranih turista u regione država dunavskog sliva.
B2B POINT – prilika za poslovne sastanke, upoznavanje sa profesionalnim kupcima, kao i povezivanje sa udaljenim tržištima, organizuje se za sve izlagače – pružaoce usluga u turizmu.
INICIJATIVE U TURIZMU – predstavljanje mogućnosti za finansiranje programa, projekata i inicijativa za razvoj turističke ponude.
DANI KARIJERE U TURIZMU – ponuda i potražnja poslova u turizmu (hoteli, ugostiteljski objekti… i studenti, radnici u turizmu).
IZBOR U FOKUSU – ponuda aranžmana koje nude turističke agencije, ski-centri, hoteli...
TURISTIČKI OMNIBUS: edukacije - prezentacije - promocije:
-u Kongresnom centru Novosadskog sajma
-na štandovima izlagača
-na pozicijama za digitalno putovanje u Auli Sajma i
-na virtuelnom Sajmu turizma na platformi ExpoOnline.rs
PRIZNANJA ZA DOSTIGNUĆA U TURIZMU - medalje, povelje, pehari - dodeljuju se za vrhunske rezultate u oblasti turizma po oceni Komisije koju formira Novosadski sajam. Vrednovanje će biti organizovano u susret Sajmu turizma. Komisija će rezultate objaviti tokom priredbe, kada će i priznanja biti uručena.
HORECA HUB – celina u kojoj se predstavljaju ponuđači opreme i pribora za hotele, restorane i kafee, ali i organizuju sastanci sa profesionalnim kupcima (investitori u hotelsko-ugostiteljske objekte; arhitekte; dizajneri...).
GASTRO IZAZOVI – segment u kojem se predstavlja ponuda gastro-regiona, uz nastup proizvođača hrane i pića i profesionalnih kuvara, konobara, barmena, poslastičara… koji će se takmičiti pred domaćim i međunarodnim sudijama i publikom.
AKTIVIZAM ZA TURIZAM – predstavljanje građanskih incijativa od značaja za valorizaciju, očuvanje i promociju turističkih vrednosti.
DIGITALNO PUTOVANJE – kreirano je kao segment za online ponudu i rezervaciju smeštajnih kapaciteta, ali i virtuelno predstavljanje potencijalnih doživljaja na izabranim destinacijama.