Problemi čuvenog proizvođača farmerki - Odustajanje od brenda i pad prodaje u Evropi i SAD
Komentari
Ilustracija (Foto: Unsplash / freestocks)
Akcije kompanije Levi Strauss, proizvođača čuvenih farmerki "levis", pale su pred otvaranje berzi u SAD za 11 odsto nakon što je firma objavila da očekuje slabiju prodaju u nadolazećoj prazničnoj sezoni zbog uzdržanosti potrošača u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama.
- Sužavamo naš fokus kako bismo ostvarili pun portencijal brenda "levis" i ubrzali predstavljanje nove linije "bijond joga", izjavila je izvršna direktorka kompanije Mišel Gas.
Levi Strauss je ranije odustao od brenda "denizen" koji nije doneo očekivani profit, a u nekim regionima je došlo i do otpuštanja da bi se smanjili troškovi.
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.