Modul 1 - Eksterna komunikacija i korporativni identitet
1. dan: Komunikacija - uticaj, motivi, procedure i vrste
- Uticaj komunikacije na organizacionu klimu i kulturu preduzeća
- Imidž i identitet
- Interna i eksterna komunikacija
- Kompanijska pravila
- Motivi komunikacije, horizontalna i vertikalna komunikacija
- Procedura interne i eksterne komunikacije – osnov za sve zaposlene
- Verbalna, direktna, indirektna
- Govor, slušanje, pisanje, email
- Neverbalna komunikacija
- Praktični deo: vežbe, radionica
2. dan: Korporativni identitet, kodeks, PR, upravljanje vremenom
- Korporativni identitet, kultura i kodeks ponašanja
- PR interni & eksterni
- Formalna, neformalna komunikacija
- Društvene mreže
- Anketa
- Upravljanje vremenom
- Poslovni sastanak, priprema, faze
- Službeni put, službene posete
- Prezentacija
- Praktični deo: vežbe, radionica
Cilj seminara je da polaznici:
• Savladaju osnovne pojmove, koncepte i tehnike komunikacije i pregovaranja
• Nauče kako kompanije komuniciraju sa ciljnom javnošću i zainteresovanim stranama
• Razumeju značaj planirane i dobro osmišljene komunikacije sa zainteresovanim stranama
• Razumeju ulogu i značaj kreiranja korporativnog identiteta
• Savladaju tehnike postavljanja pitanja i slušanja kako bi se identifikovale potrebe saradnika i klijenata
• Unaprede komunikacione veštine i predstavljanje firme u eksternoj komunikaciji
PREDAVAČ:
Lidija Marko,
direktorka Atlantis agencije za poslovni konsalting i marketing
Preko 30 godina iskustva u novinarstvu, javnom nastupu, marketingu i komunikacijama.
Specijalizovana za pregovaranje, korporativne komunikacije i analizu tržišta.
Obuka je namenjena:
- vlasnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima, menadžerima, HR menadžerima, menadžerima i zaposlenima u odeljenju za komunikacije i marketing, saradnicima za odnose s javnošću
- organizacijama koje žele da poboljšaju pregovaračke veštine svojih zaposlenih u prodaji, marketingu, nabavci, finansijama, proizvodnji i drugim oblastima poslovanja
- svim fizičkim i pravnim licima čiji posao zahteva kontakt sa ljudima i koji žele da unaprede svoju komunikaciju sa klijentima
Kotizacija:
15.000,00 dinara bez PDV
POLAZNICI KOJI SE PRIJAVE ZA SVA 3 MODULA DOBIJAJU POPUST
i plaćaju celokupnu kotizaciju
30.000,00 dinara bez PDV-a
(umesto 38.400,00 dinara bez PDV-a)
Polaznici dobijaju: radni materijal, osveženje na pauzama i sertifikat o odslušanom seminaru
Poslovna akademija PKS, Tel: (+381 ) 011/33 04 570
jovana.stamenkovic@pks.rs; akademija@akademijapks.rs / http://akademijapks.rs/