BSN-Mreža za poslovnu podršku Beograd
Potpuni naziv:
Mreža za poslovnu podršku Beograd-Business Support Network
Odgovorno lice:
Matični broj:
????????
PIB:
?????????
Datum osnivanja:
??.??.????
Pretežna delatnost:
(????) Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit Sed
Kontakt
??? ?? ???? ???
Status, prihod, vlasništvo
Oblik svojine:
privredna i poslovna udruženja
Broj zaposlenih:
? (????)
Nivo prihoda/godina:
???-??? EUR
Rast prihoda:
3 godine uzastopnog rasta prihoda
3 godina uzastopno ostvarene dobiti
Opis delatnosti
Misija Mreže je pružanje kompletne usluge investitorima, od predinvesticione analize i istraživanja tržišta do svakodnevne pravne, konsultativne, organizacione, marketinške i lobističke podrške u procesu pokretanja i vođenja njihovog biznisa u Srbiji. Mreža i domaćim preduzećima pruža uslugu povezivanja sa strateškim partnerima u EU, a posebno u zemljama nemačkog govornog područja.
Vizija mreže je povećanje broja uspešnih investicija u Srbiji i povećanje broja domaćih preduzeća izvoznika na tržište EU.
Mreža ima i stalnu otvorenu komunikaciju sa medijima u Srbiji kojima prosleđuje različite analize i informacije o realnom poslovnom okruženju.
Podrška investitorima:
- Osnivanje kompanija;
- Pravno savetovanje i sve usluge neophodne za poslovanje kompanije;
- Revizija pravnog poslovanja kompanija (Due Diligence)
- Predviđanje i analiza pravnih posledica poslovanja kompanija
- Poresko savetovanje;
- Pravna podrška stranim državljanima u Srbiji;
- Pravna podrška stranim investitorima (pri realizaciji investicije, odabiru lokacije, dobijanju dozvola, pregovori oko dobijanja podsticaja za investicije i dr.)
- Odabir advokata za zastupanje u svim vrstama sudskih postupaka;
- Angažovanje sudskih veštaka i prevodilaca
- Pregovori sa sindikatima
- Ostale usluge pravnim i fizičkim licima
Konsultantske usluge:
- Zastupništva inostranih kompanija i institucija u Srbiji;
- Procene realnih troškova poslovanja za investitore u Srbiji i investicioni business plan;
- Analiza tržišta u Srbiji i regionu;
- HR podrška (analiza tržišta rada za određene branše, analiza strukture zarada i demografskog kretanja, posredovanje u zapošljavanju, regrutacija, selekcija i Head Hunting).
- Izlazak na tržišta nemačkog govornog područja;
- Posredovanje i kontakti sa kompanijama i strukovnim udruženjima u nemačkom govornom području;
- Podrška MSP i lokalnim samoupravama u dovođenju nemačkih eksperata radi bolje i efikasnije organizacije poslovanja i optimizacije proizvodnih procesa;
PR, marketing i lobističke usluge:
- Public Relations (kompanije, institucije,političke partije, kampanje…);
- Krizni PR;
- Strateška komunikacija;
- Konferencije za štampu i moderacija;
- Lobiranje (B2B & B2G, analize za klijente na temu „ko je ko u Srbiji“);
- Marketing (vizuelni & korporativni identitet, izrada web sajta, video produkcija, fotografije i ilustracije, emocionalno brendiranje, kampanje);
- Podrška u pripremama, posetama i nastupima na sajmovima u nemačkom govornom području i u regionu;
- Korporativni mediji (Inhouse i eksterni magazini namenjeni klijentima i poten-cijalnim klijentima, kreiranje i realizacija vašeg biltena (Newsletter);
- Event Management (konferencije, okrugli stolovi, prezentacije, promocije, izložbe);
Obuke i seminari:
- PR obuke (od osnove do uspeha u PR-u);
- Risk management
- Kako nastupiti na tržištu nemačkog govornog područja (razlike u poslovnom mentalitetu, korporativnoj kulturi, navikama, društvenim vrednostima…);
- Sajmovi u Nemačkoj i kako se pripremiti za nastup na njima;
- Kako da za kratko vreme dođete do nemačkog eksperta uz simboličan trošak (ovaj nemački program podrške namenjen je MSP, lokalnim samoupravama i državnim institucijama);
- Podrška lokalnim samoupravama koje žele da se predstave potencijalnim inostranim investitorima (PR, marketing i druge promotivne metode, uspostavljanje međunarodne saradnje: kako postati grad-partner nekom gradu u nemačkom govornom području i sa njime razvijati buduću privrednu, turističku, kulturnu i društvenu saradnju);
- Podrška lokalnim samoupravama u promotivnim aktivnostima u nemačkom govornom području i EU
Vesti
05.01.2025. | Finansije
Petina mladih nezaposlena - Lakše se zapošljavaju sa završenom srednjom školom nego sa fakultetom
Statistički podaci pokazuju da su mladi teško zapošljiva kategorija, a samo zapošljavanje je uslovljeno nizom izazova, od nesigurnih poslova, neplaćenog prekovremenog rada do niskih plata. Period od završetka škole do prvog stablnog posla traje skoro dve godine, tačnije 23,4 meseca. Zakon o mladima iz 2011. definiše mlade u Srbiji kao lica od 15 do 30 godina. Za potrebe istraživanja o
23.12.2024. | Finansije
Da li se preduzetnička radnja može naslediti ili prebaciti na decu i supružnika?
23.12.2024. | Finansije
Finansije
Nivo godišnjeg prihoda (EUR)
Ulogujte se da biste videli potpune informacije.Broj zaposlenih
Ulogujte se da biste videli potpune informacije.Dobit (EUR)
Ulogujte se da biste videli potpune informacije.Ponude i usluge
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit Sed eget
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit Sed eget rutrum mauris