Izdvojite članak Odštampajte vest
Izdvojite članakIzdvojite članak Izdvojite članakIzdvojite članak Izdvojite članakIzdvojite članak Izdvojite članakIzdvojite članak Izdvojite članakIzdvojite članak

Aleksandar Pavićević, direktor Lesnine XXXL Srbija: Kuhinje po meri su naš zaštitni znak

Aleksandar Pavićević
Aleksandar Pavićević (Foto: Lesnina XXXL Srbija)
Otkako je Lesnina 2019. godine ponovo došla u Srbiju, nakon više od dve decenije odsustvovanja, suočila se sa brojnim izazovima u poslovanju, pre svega ekonomskim i zdravstvenim krizama koje su pogodile čitav svet. Ipak, Lesnina XXXL Srbija uspela je za ove tri i po godine da se na srpskom tržištu istakne kvalitetom, ali i cenama.

Prema rečima Aleksandra Pavićevića, direktora kompanije Lesnina XXXL Srbija, za uspeh mnogo znači pripadnost velikom lancu, kakav je XXXLutz grupacija, koja je drugi po veličini evropski lanac trgovine nameštajem.

- To nam omogućava da našim kupcima pružimo najbolji odnos cene i kvaliteta i da se izdvojimo u odnosu na konkurenciju, ali kada ste deo takve grupacije, to nosi i veliku odgovornost, da održimo i prevaziđemo očekivanja koja kupci imaju od nas, da konstantno unapređujemo sve sisteme poslovanja i da iz godine u godinu, kupcima pružamo bolju i sveobuhvatniju uslugu – kaže Pavićević.

(Foto: Lesnina XXXL Srbija)

Šta biste izdvojili kao prednost kompanije Lesnina u odnosu na konkurenciju? Koji proizvod ili uslugu biste posebno istakli?

- Definitivno su kuhinje po meri u ove tri i po godine postale naš zaštitni znak. Bez lažne skromnosti mogu da kažem da smo u tome lideri u Srbiji i da nemamo konkurenciju. Svako ko je ikada posetio naš prodajni centar mogao je da se uveri u to, i da posvedoči da imamo fenomenalnu ponudu nemačkih kuhinja po meri i to u fantastičnom odnosu cene i kvaliteta. Naše kuhinje su projektovane prema najnovijim svetskim trendovima i zadovoljavaju potrebe i najprobirljivijih klijenata. Za potpuno personalizovan pristup kupcima zadužene su kolege sa odeljenja projektovanja kuhinja koji su tu da savetuju, usmeravaju i finalno osmisle konačan izgled kuhinje u skladu sa potrebama pojedinačnog kupca.

Kupci mogu pogledati i pazariti vaše proizvode i putem webshop-a. Da li ste zadovoljni ovim vidom prodaje?

- Online kupovina je nešto što svaka ozbiljna firma mora imati. Mi smo strateški pristupili tom projektu i nismo želeli da pokrenemo Webshop dok sve nije savršeno postavljeno u skladu sa visokim kriterijumima XXXLutz grupacije. Epilog je takav da je Lesnina Webshop prevazišao kako moja lična, tako i očekivanja čelnih ljudi u našoj centrali, a to nam daje vetar u leđa da još više radimo i unapređujemo sistem, kako bismo našim kupcima iz cele Srbije olakšali kupovinu bez dolaska u Novi Sad.

Kakav je uticaj energetske krize u Evropi i rata u Ukrajini na lanac snabdevanja i koliko to utiče na krajnjeg potrošača?

- To su definitivno faktori na koji ne možemo da utičemo. Svakako da sve to ima velike posledice na naše poslovanje, ali svi smo u istoj situaciji. Mi u Lesnini se trudimo da maksimalno apsorbujemo sve negativne spoljne uticaje i da naši potrošači što manje osete to. Trudimo se da održimo cene (iako cene svega idu na gore), da ispoštujemo rokove isporuke i da našim kupcima omogućimo neometano snabdevanje.

(Foto: Lesnina XXXL Srbija)

Kako ocenjujete tržište nameštaja i opreme za domaćinstvo u Srbiji?

- U Srbiji, kao i u celom svetu, tržište se širi iz godine u godinu - sve je više ljudi kojima je stalo da njihov dom odiše toplinom, luksuzom i kvalitetom, a to je upravo ono što će postići kupovinom u Lesnini. Mi se trudimo da se ne poredimo sa konkurencijom, već da pratimo poslovnu strategiju koju smo zacrtali, a sve veći broj zadovoljnih kupaca govori nam da smo na pravom putu.

(Foto: Lesnina XXXL Srbija)

Kakvi nas popusti i novogodišnje akcije očekuju?

- Ne bih unapred da otkrivam, ali do kraja decembra imaćemo odlične ponude. Kupci su već navikli na to da kod nas u decembru mogu pronaći sve što im je potrebno i to po veoma popularnim cenama. Ovo je vreme praznika i darivanja pa se mi trudimo da omogućimo našim kupcima da obraduju sebe i svoje ukućane najlepšim komadima nameštaja i opreme za domaćinstvo.

Kakvi su planovi kompanije Lesnina za naredni period? Koji projekti će obeležiti naredne dve godine?

- Svi naši planovi vezani su za širenje mreže prodajnih centara u Srbiji. Prvi i najvažniji projekat svakako nam je otvaranje prodajnog centra u Beogradu, na kome dugo radimo i nadamo se da ćemo u najskorije vreme imati precizne informacije vezane za datum početka izgradnje.

Kompletan sadržaj tematskog biltena "Enterijer i eksterijer - Rešenja za moderan, praktičan i udoban prostor" možete pogledati OVDE.







Izdvojite članakIzdvojite članak Izdvojite članakIzdvojite članak Izdvojite članakIzdvojite članak Izdvojite članakIzdvojite članak Izdvojite članakIzdvojite članak