Izvor: eKapija | Ponedeljak, 25.10.2021.| 12:20
Izdvojite članak Odštampajte vest

Ivan Žagar, Senior Brand Manager, Jaffa Crvenka i dobitnik Mark Awards priznanja u kategoriji Brand Manager of the Year - Svoje brendove živi sa dosta strasti

(Foto: Youtube.com/Marketing mreža/printscreen)
Ivan Žagar, Senior Brand Manager, Jaffa Crvenka i dobitnik Mark Awards priznanja u kategoriji Brand Manager of the Year

Ivan Žagar je Senior Brand Manager u kompaniji Jaffa Crvenka i ima sreću i čast da već 4 godine vodi Munchmallow brend. Njegova misija kao brend menadžera je od početka bila da promeni (i unapredi) percepciju brenda (i interno i eksterno), tako da se transformiše iz pukog (ali kultnog) proizvoda i nostalgije koju nosi, u nešto mnogo više - u simbol i da napravi pravu platformu (na svim nivoima, ne samo u smislu portfolia i komunikacije) koja će mu omogućiti rast i razvoj. Sa ciljem da se brend dalje gradi na autentičnim vrednostima koje ga čine, da se utvrde pravi i relevantni uvidi od kojih će dalje nastati novi svetovi i da što veći broj ljudi (ne samo iz našeg regiona) shvati koliko je u stvari Munch veliki, zanimljiv i inspirativan brend.

Pristup vođenja brenda kao što je Munch je u Ivanovom slučaju veoma ličan (obožava Munch brend od svog detinjstva) i on živi svoj brend sa dosta strasti, dečije naivnosti i radoznalosti. Od 2017. je Munch prešao zanimljiv put - od bilborda u foliji i Folijanata (prva integrisana kampanja Priča za Sebe koja akcentuje ritual folije), preko lansiranja ekstenzije Munch Double i mini brend filma Mali Princ do VHS limited edition-a i retro kampanje MM-1981.

Pored pomenutih aspekata koji su kompas strategije brenda, potrebno je pomenuti i svrhu (i ishod) - biznis rezultate brenda. Sve nove inicijative su vođene praćenjem potrošača i njihovih navika i preferencija (i njihovim promenama), uvažavanjem i prihvatanjem trendova, a sa ciljem održivog rasta brenda i rasta profitabilnosti.

2021. godine je dobio priznanje Brand Manager od the Year na Marks Awards-u koje dodeljuje Marketing Mreža. Od nagrada na kreativnim festivalima koje je Munch osvajao (uz veliku zahvalnost kreativnim agencijama koje su za to veoma zaslužne) - su regionalne (Balcannes) za najbolji regionalni projekat i nacionalne (Effie, Kaktus, MIXX, UEPS...) u prethodnim godinama - koje su dobijene za komercijalne projekte i kampanje.

Pre pomenute pozicije, radio je 3 godine u kompaniji Frikom kao Brand Manager i Product Manager na impulsnom sladoledu.

Kao deo te uloge, učestvovao je i u repozicioniranju i prvim integrisanim kampanjama za kultne brendove kao što su Kapri i Rumenko – kroz širenje portfolija i značajno veću kapitalizaciju tih brendova. Pored toga, vodio je brendove King, Maximo, Macho i tradicionalne sladolede (Leni, Čoko Moko, Sneško).

Unos komentara je omogućen samo ulogovanim korisnicima.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Testiraj besplatno!
Prijavite se na naš dnevni ekonomski bilten koji će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana.
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Testiraj besplatno!
Testiraj besplatno!
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima.
Testiraj besplatno!

Ako ste već korisnik, ulogujte se:
Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE
Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE