NavMenu

Goran Kovačević, direktor hotela Viceroy Kopaonik Srbija - Snaga našeg brenda ogleda se u postavljaju novih standarda u turizmu i očuvanju životne sredine

Izvor: Promo Sreda, 29.09.2021. 08:04
Komentari
Podeli
(Goran Kovačević) Čuveni američki ugostiteljski brend Viceroy Hotels & Resorts otvorio je pre tri meseca hotel na Kopaoniku, prvi rizort ovog brenda na evropskom kontinentu, a iz uprave hotela Viceroy Kopaonik ističu da su veoma zadovoljni letnjom sezonom, koja je odlično protekla.

Za zimu najavljuju novine za goste, a osim u investicije u turizam, okrenuti su i realizovanju različitih ekoloških aktivnosti i saradnji sa NP Kopaonik. O svemu ovome i planovima za budućnost razgovarali smo sa generalnim direktorom hotela Viceroy Kopaonik, Goranom Kovačevićem.

- Veoma smo zadovoljni dosadašnjim rezultatima i posećenošću, a posebno sam ponosan na naš uigran tim, koji u svakom segmentu pokazuje da smo mi u Viceroy-u, najpre i uvek domaćini. Na osnovu pozitivnih utisaka svih posetilaca koji su imali priliku da se upoznaju sa našim brendom tokom ovih letnjih meseci, siguran sam da će se rado vraćati u naš hotel tokom cele godine. Što se tiče perioda koji je pred nama, nezahvalno je davati bilo kakve prognoze imajući u vidu trenutne uslove, ali mi se uveliko spremamo za predstojeću jesenju i zimsku sezonu, za koju već postoje dobre naznake da će biti uspešna, kao i da će svi kapaciteti biti popunjeni.

Da li su brojniji bili strani ili domaći gosti?

- Bilo je gostiju iz zemlje i inostranstva, s tim što su gosti iz Srbije dolazili u većem broju, što je bilo i očekivano s obzirom na lokaciju hotela, ali i na činjenicu da su na snazi određena ograničenja kada je reč o putovanjima, ali nadamo se da će se aktuelna situacija poboljšati u nekom narednom periodu. Svi naši gosti mogu biti potpuno sigurni i osećati se bezbedno kada je u pitanju preduzimanje restriktivnih mera, zahvaljujući primeni najviših međunarodnih zdravstvenih i sigurnosnih standarda u okviru Viceroy protokola o čistoći (Viceroy Promise of Cleanliness) uključujući i ustaljenu garanciju higijene i mogućnost fleksibilnog otkazivanja. Ono što je sigurno, Viceroy Kopaonik će, kao i od samog početka, nastaviti da pomera granice ugostiteljstva na našoj "Planini sunca", kreirajući novo poglavlje turizma u Srbiji i pružajući inovativne sadržaje, u kojima će uživati svi domaći i strani posetioci.

Šta je specifičnost hotela Viceroy Kopaonik?

- Kao i svaki u lancu luksuznih Viceroy objekata, i hotel na Kopaoniku odlikuju provokativan dizajn, intuitivna usluga i umetnički duh, na koji je stavljen lokalni kulturni i gastronomski pečat. Kako je reč o prvom hotelu sa pet zvezdica na Kopaoniku, njegovo otvaranje je predstavljalo značajan zaokret u ponudi naše najpopularnije planinske destinacije i podiglo standarde ugostiteljstva u Srbiji. Ako se osvrnemo na svetsku mapu luksuznih Viceroy objekata, to su po pravilu ranije bile urbane metropole Amerike i egzotične destinacije poput onih u Latinskoj Americi i na Karibima. U tom smislu, odluka brenda Viceroy da poslovanje u ovom delu Evrope otpočne dolaskom u Srbiju, samo potvrđuje da su prirodne lepote i turistički potencijali naše zemlje prepoznati i cenjeni u svetu. Uz brojne avanturističke i relaksacione sadržaje, gastronomsko iskustvo koje se do sada nije doživelo na planini, jedinstven ambijent i dizajn, Kopaonik će biti još cenjeniji u narednim sezonama, jer otvara priliku za posetu turista iz inostranstva koji tragaju za avanturama života.

Osim u investicije u turizam, okrenuti ste i realizovanju različitih ekoloških aktivnosti i saradnji sa NP Kopaonik. Saradnja sa NP počela je od samog otvaranja hotela kada je simbolično zasađeno drvo smrče ispred glavnog ulaza hotel. Kako se sada odvija saradnja?

- Pomenuti gest dobrodošlice Viceroy brendu, istovremeno simboliše ekološke ciljeve saradnje hotela sa Nacionalnim parkom Kopaonik na polju turističkog razvoja najatraktivnije planinske destinacije u Srbiji. Nismo propustili priliku da već u ovoj sezoni otpočnemo s njihovom realizacijom, te je trenutno u toku sprovođenje projekta "For the love of the forest" koji će trajati do proleća 2022. Viceroy Kopaonik kao projektni partner će u ovom periodu za svaku rezervaciju zasaditi jedno drvo na obroncima Kopaonika. Na taj način svi posetioci bivaju uključeni u akciju pošumljavanja planine, dok uživaju u svojim danima odmora u našem hotelu.

Koji zajednički projekti sa NP Kopaonik su u planu?

- U planu su brojne aktivnosti na čijem osmišljavanju posvećeno radimo uz podršku Nacionalnog parka Kopaonik, u želji da podignemo ekološku svest posetilaca i očuvamo prirodne lepote planine koja nas toliko inspiriše. Želja nam je da kao odgovorni ugostitelji doprinesemo njihovoj ekspertskoj misiji i ostvarivanju ekoloških ciljeva koje prepoznaju kao prioritetne. To znači da ćemo se sigurno pozabaviti pitanjima očuvanja ekosistema planine, ali i daljim razvojem turističkih potencijala u skladu sa ekološkim standardima.

Kakvi su planovi hotela za zimsku sezonu?

- Gosti su se do sada uverili da dani odmora u Viceroy Kopaoniku predstavljaju novi nivo hedonizma, te ćemo nastojati da odgovorimo i prevaziđemo njihova očekivanja i u omiljenoj zimskoj sezoni. Već od prvih dana decembra biće dostupni posebni paketi usluga za korisnike ski resort-a i spa centra, a ništa manje spektakularna iznenađenja pripremili smo i za one kojima je prva asocijacija na zimsku idilu čaša kuvanog vina, u ušuškanom ambijentu s pogledom na najlepše planinske vrhove. Ako bih otkrio sve, onda ne bi bilo iznenađenje, zar ne? Zato radije svim zainteresovanima poručujem da očekuju zadovoljstva bez granica, i da ne propuste priliku da rezervišu svoju Viceroy Kopaonik avanturu putem zvaničnog sajta.

Hotel na Kopaoniku prvi je rizort brenda Viceroy Hotels & Resorts na evropskom kontinentu. Da li postoje planovi za investicije još negde u Srbiji, ili regionu?

- Imajući u vidu da je turistička industrija suočena sa raznim izazovima u prethodne dve godine, zahvalni smo na prilici da budemo prva evropska destinacija na kojoj je otvoren hotel brenda Viceroy Hotels & Resorts, kao i na uspešnim rezultatima koje postižemo od samog starta. Bilo bi mi drago da Srbija i region budu bogatiji za još jedan Viceroy rizort u budućnosti, a ukoliko do toga dođe, javnost će biti obaveštena. Kada je reč o inostranim destinacijama, u vreme kada su ugostiteljski brendovi veoma oprezni u pogledu proširenja obima poslovanja, Viceroy je udvostručio svoja ulaganja u turizam. Trenutno se proširuju kapaciteti na internacionalnom tržištu, otvaranjem dva hotela u Vašingtonu prošle godine, kao i u Panami i Portugalu u narednim.
Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.