33 novih domaćih prehrambenih proizvoda dobilo žig Čuvarkuća
Izvor: eKapija
Petak, 24.09.2021.
17:18
Komentari
Ilustracija (Foto: MaraZe/shutterstock.com)
- Sticanje prava na žig Čuvarkuća, znak je prestiža i značajna obaveza koju kompanija preuzima, a to je da poštuje i ispunjava sve kriterijume i uslove koje verifikuje Savet. Poštovanje svih procedura zdravstvene bezbednosti hrane preduslov je za dobijanje prava na žig. Čuvarkuća je i velika obaveza kompanija da se održava kontinuitet proizvodnje i dodata vrednost proizvoda - ističe Nenad Budimović, sekretar Udruženja za stočarstvo PKS.
Saša Veljković, profesor marketinga na Ekonomskom fakultetu u Beogradu navodi da je Stvarano u Srbiji strateški projekat koji je podigao svest o mnogobrojnim koristima ulaganja u domaće znanje i rad, resurse, edukaciju potrošača, privredu i društvo.
- Potrošači sve više obraćaju pažnju na Stvarano u Srbiji i žig Čuvarkuća. Trgovinski lanci partnerski pomažu realizaciju projekta, a sve veći broj naših proizvođača shvata njegov značaj, ulaže u kvalitet i domaće sirovine i konkuriše za dobijanje žiga. Nadam se da ćemo do kraja godine imati 1.000 proizvoda sa žigom Čuvarkuća - rekao je Veljković koji je i član Saveta za dodelu žiga. Dodaje da podaci iz kompanija čiji proizvodi nose ovaj znak i iz trgovinskih lanaca govore o rastu prodaje.
- Verujem da će se ovaj trend, koji ima svojevrsni multiplikativni efekat, nastaviti i u budućnosti. Kupovina Čuvarkuća ima uticaj na povezane delatnosti u Srbiji, kao što su poljoprivreda, zanatstvo, transport, turizam, IT, konsultantske usluge. Pozitivan uticaj treba očekivati i na privlačenje stranih i domaćih investicija u oblastima gde postoji dobra osnova u pogledu sirovina, znanja, kreativnosti i drugih domaćih resursa za stvaranje kvalitetnih proizvoda - objašnjava profesor.
Širenjem obuhvata projekta Stvarano u Srbiji, kao i konkretnom podrškom privredi i preduzetnicima, sigurno će doći i do prodora proizvođača iz drugih oblasti, što će opet podržati povezane delatnosti i kreirati bolji poslovni ambijent u Srbiji, kao i bolje uslove za život i za razvoj čitavog društva.
- U sledećim fazama projekta posebna pažnja biće usmerena ka mladima, a nastojaćemo da u potpunosti iskoristimo njihov potencijal, kreativnost i ideje, kako bismo se našli na zajedničkom putu ka stvaranju Srbije kao boljeg mesta za život i rad - poručuje Veljković.
Firme:
Privredna komora Srbije
Lidl Srbija KD Nova Pazova
Mercator-S d.o.o Beograd
Žito-Bačka Kula d.o.o. Kula
MILK HOUSE NIŠ
Ekonomski fakultet Beograd
Tagovi:
Savet za dodelu žiga
Nenad Budimović
Saša Veljković
Stvarano u Srbiji
Čuvarkuća
poljoprivreda
zanatstvo
transport
IT
Komentari
Vaš komentar
Naš izbor
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.