Dejan Mihajlović - Nakon tri decenije rada Poslovnog sistema Mihajlović cilj je i dalje isti, biti bolji i konkurentniji (FOTO)
Izvor: eKapija
Ponedeljak, 28.09.2020.
12:47
Komentari
Dejan Mihajlović (Foto: PS Mihajlović)
Kompanija sa blizu 500 zaposlenih, sa više desetina maloprodajnih objekata širom Srbije (pretežno benzinskih stanica), poljoprivrednom proizvodnjom i mlekarom, transportom, ugostiteljskim sadržajima i potrebnom logistikom, bez prestanka je u radnom modu, kaže za eKapiju vlasnik Dejan Mihajlović:
- Proces ne možemo i ne želimo da zaustavimo, naprotiv, trudimo se da budemo što efikasniji u radu svih poslovnih jedinica. Naravno, Dan Poslovnog sistema je poseban dan i valja ga obeležiti. U skladu sa aktuelnom zdravstvenom situacijom u zemlji ne planiramo veća okupljanja, ali ćemo svakako i slaviti. Ovakav jubilej je uvek prilika da se zahvalimo svim zaposlenima na doprinosu da postanemo ovo što jesmo, posebno onima koji su od početka sa nama. Takođe, zahvalnost dugujemo i svojim poslovnim partnerima, kao i zajednici u kojoj radimo i opstajemo pune tri decenije.
Od 14. oktobra 1990. kada je u Donjoj Mutnici, na magistralnom putu Paraćin - Zaječar otvorena njihova prva benzinska stanica, bilo je nebrojano mnogo izazova, dobrih, teških, ponekad i pogrešnih odluka, navodi naš sagovornik. Dodaje da su, uprkos teškoćama i turbulencijama kroz koje smo kao društvo prolazili, burnim promenama u mikro i makro ekonomskom ambijentu, uspeli da na zdravim, porodičnim vrednostima sačuvaju i izgrade preduzetnički duh.
Benzinska stanica (Foto: PS Mihajlović)
- Prvih deset godina godina bilo je teško rasti i učiti; poslednjih 20 nije bilo ništa lakše održati i dalje razvijati posao. Savremeno, digitalno doba nameće drugačije izazove i zahteva novu energiju. U kompaniji imamo, rekao bih, dobar balans iskustva i te nove, pokretačke energije - smatra Mihajlović.
Kada je reč o planovima za budućnost, ističe da je cilj uvek isti: biti bolji i konkurentniji.
- Ne krijemo kako želimo da budemo najbolji u poslovima kojima se bavimo, jer na tržištu nema sigurnih i povlašćenih. Naš potrošač, odnosno korisnik naših usluga, mora da bude zadovoljan svakim proizvodom, svakom
uslugom: mora da se oseća prijatno dok kupuje gorivo, kada konzumira naš jogurt ili neki od restoranskih specijaliteta, kada kao domaćin dočekuje svoje goste u našim objektima. To se teško postiže, a lako gubi. Zbog toga naporno radimo i uvek težimo boljem - navodi Dejan Mihajlović.
Kaže i da povećanje broja benzinskih stanica ili kapaciteta prerade mleka nije i neće biti samo sebi cilj:
- Ekonomska samoodrživost svake poslovne jedinice nužan je uslov da opstanemo i razvijamo se i u budućnosti. Uveren sam da delim veru članova svoje porodice, kao i svih zaposlenih Poslovnog sistema Mihajlović, u napredak i još bolje poslovne rezultate.
Aleksandra Kekić
Firme:
Mihajlović d.o.o. Paraćin
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.