NavMenu

Forum Izazov 30. i 31. marta u hotelu Mona Plaza u Beogradu

Izvor: eKapija Petak, 06.03.2020. 12:27
Komentari
Podeli
(Foto: Marketing mreža)
Šesti po redu, regionalni forum komunikacionih lidera - IZAZOV 2020, u organizaciji Marketing mreže, biće održan 30. i 31. marta u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom "Don't beautify the world, CHANGE IT". Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Ovogodišnji događaj otvoriće Heli Ruotsalainen, Business Development Director, Dentsu Aegis Network, koja je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2020. Ona će govoriti na temu "Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation", odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u procesu digitalne transformacije.

Glavna tema 6. regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerena na advertising koji menja svet i čini ga boljim mestom, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Severne Makedonije.

Teme foruma biće i migracije zaposlenih - kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više -human, emotional i engaging.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a biće i organizovan teambuilding za učesnike. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo, Ušće Shopping Centar i Mercator S.

Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020 traje do 15. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu www.izazovforum.rs.

Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental, Propix, Represent System, Kreativa New Formula an element of Alkemy, V+O Communications, New Moment New Ideas Company i Šema Production. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara, Forma Ideale, Grand kafa, Knjaz Miloš i UniCredit banka.
Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.