Forum Izazov 30. i 31. marta u hotelu Mona Plaza u Beogradu
Izvor: eKapija
Petak, 06.03.2020.
12:27
Komentari
(Foto: Marketing mreža)
Ovogodišnji događaj otvoriće Heli Ruotsalainen, Business Development Director, Dentsu Aegis Network, koja je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2020. Ona će govoriti na temu "Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation", odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u procesu digitalne transformacije.
Glavna tema 6. regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerena na advertising koji menja svet i čini ga boljim mestom, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Severne Makedonije.
Teme foruma biće i migracije zaposlenih - kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više -human, emotional i engaging.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a biće i organizovan teambuilding za učesnike. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo, Ušće Shopping Centar i Mercator S.
Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.
Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020 traje do 15. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu www.izazovforum.rs.
Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental, Propix, Represent System, Kreativa New Formula an element of Alkemy, V+O Communications, New Moment New Ideas Company i Šema Production. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara, Forma Ideale, Grand kafa, Knjaz Miloš i UniCredit banka.
Firme:
Marketing mreža Sombor
Forma Ideale d.o.o. Kragujevac
A1 Srbija d.o.o. Beograd
A&P Dobanovci - PepsiCo
Info Media group d.o.o. Beograd
Alma quattro doo Beograd
NOVASTON MARKETING CONSULTANCY-NMC doo
Apatinska pivara doo Apatin
Bekament d.o.o. Beograd
KONCERN Bambi Požarevac
Mercator-S d.o.o Beograd
Ovation BBDO Beograd
Headline Beograd
Degordian d.o.o. Beograd
Digital Printing Centar d.o.o. Novi Beograd
Smart Plus Research d.o.o. Beograd
UniCredit Bank Srbija a.d.
MONA PLAZA d.o.o. Beograd
Knjaz Miloš a.d. Aranđelovac
Atlantic Grand doo Beograd
Marbo product doo Beograd
Microsoft software doo Beograd
Kreativa New Formula d.o.o. Beograd
V+O Communication Beograd
New Moment New Ideas Beograd
Ušće Shopping Center Beograd
CHAMELEON RUMA
REPRESENT SYSTEM Beograd
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.