NavMenu

Ruinirani Hotel Fruška gora u Ležimiru čekaju bolji dani - Kompleks prodat za 20 miliona dinara

Izvor: eKapija Sreda, 04.12.2019. 14:05
Komentari
Podeli
Hotelski kompleks u Ležimiru prodat je kompaniji PH1 invest iz Beške za gotovo 20 miliona dinara, rekli su iz gradske uprave Sremske Mitrovice za eKapiju.

- Namena kompleksa će ostati ista, ugostiteljsko-turistička, te će tradicija biti nastavljena - poručuju iz gradske uprave.

Novi vlasnik, kompanija PH1 invest, ima dugogodišnje iskustvo u turizmu i ugostiteljstvu, a u njihovom vlasništvu je i poznati Salaš 137 kod Novog Sada.

Inače, od ukupne sume za koju je prodat hotelski kompleks, oko 90% dobio je Grad, a ostatak privatni vlasnici, koji su posedovali deo zemljišta.

Hotelski kompleks u Ležimiru, koji je zlatno doba doživeo 70-ih godina da bi posle toga krenulo njegovo propadanje, ponuđen je na prodaju sredinom avgusta ove godine.
Nekadašnji izgled hotelaNekadašnji izgled hotela
Razlog dugogodišnjeg propadanja hotela, koji je 90-ih bio dom izbeglica sa prostora bivše Jugoslavije, jesu nerešeni imovinsko-pravni odnosi. Naime, iako je hotel bio u vlasništvu Grada, deo zemljišta bio je u privatnom vlasništvu, a vlasnicima je dodeljen procesom restitucije.

Hotel u Ležimiru izgrađen je 60-ih godina, a najpre je poslovao u sklopu tadašnjeg PIK Sirmiuma da bi kasnije pripao Ugostiteljskom preduzeću Park iz Sremske Mitrovice. Kao turistički biser privlačio je goste iz svih krajeva zemlje.

Sada su od hotela ostali samo temelji i zidine, pa se Mitrovčani nadaju da će investicija oživeti turizam ovog kraja.

I. Milovanović
Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.