Otvoren auto-put Miloš Veliki - Ibarska magistrala ide "u penziju"
Komentari
(Foto: Predsedništvo Srbije)
Auto-put je svečano otvorio predsednik Srbije Aleksandr Vučić. Vatromet i prolazak prvih automobila, u bojama zastave Srbije, kroz tunel Brančić označili su da je auto-put Miloš Veliki svečano pušten u saobraćaj.
Čitavu trasu novoizgrađenog auto-puta predsednik Srbije je prethodno sa saradnicima, izvođačima radova, razgovaraće sa radnicima i meštanima. Mesto odakle je krenuo na taj put je Obrenovac.
Tokom obilaska naplatne rampe Obrenovac, Vučiću je simbolično uručena naplatna kartica sa brojem 001.
Tokom obilaska naplatne rampe Obrenovac, Vučiću je simbolično uručena naplatna kartica sa brojem 001.
U kratkom obraćanju medijima on se zahvalio kineskom predsedniku Si Đinpingu i prijateljskom kineskom narodu. - Ovo je na ponos naše zemlje - istakao je predsednik i najavio da će deonica auto-puta od Surčina do Obrenovca biti otvorena 18. decembra.
Obraćajući se prisutnima kod petlje Ljig, Vučić je poručio da su građani više od 70 godina čekali ovaj dan kada će biti otvoren novi put ka Zapadnoj Srbiji.
Intoniranjem himne "Bože pravde" i obraćanjem Nenada Jezdića u ulozi kneza Miloša kod petlje Ljig, počela je centralna tačka na celodnevnom događaju otvaranja Miloša Velikog. Gradnju auto-puta od Obrenovca do Čačka pratio je veliki broj izazova. Jedna od najzahtevnijih tačaka za gradnju bio je tunel Brančić, dug 945 metara. U njemu je 88 kamera koje prate saobraćaj u dve tunelske cevi, a sve se kontroliše iz tehničko-operativnog centra. Vučić je obišao Operativni centar, gde je razgovarao sa zaposlenima, a zatim je održana prezentacija i degustacija nacionalnih jela i pića sa područja povezanih auto-putem "Miloš Veliki". Tehnički centar u tunelu Brančić postaće regionalni centar u kom će se nadzirati celokupan Koridor 11.
Deonica od Obrenovca do Ljiga duga je oko 62 kilometra, ima 11 nadvožnjaka, 44 mosta i tunel Brančić dug 945 metara.
Postoje dve tunelske cevi, sa po dve kolovozne trake, širine osam i po metara. U obe cevi postoji prostor za vozila koja su u kvaru, kao i veza između tunelskih cevi u slučaju vanrednih situacija.
Opremljen je najsavremenijom elektro-mašinskom opremom, uz stalno praćenje i upravljanje saobraćajem iz tehničko-operativnog centra.
Postoje dve tunelske cevi, sa po dve kolovozne trake, širine osam i po metara. U obe cevi postoji prostor za vozila koja su u kvaru, kao i veza između tunelskih cevi u slučaju vanrednih situacija.
Opremljen je najsavremenijom elektro-mašinskom opremom, uz stalno praćenje i upravljanje saobraćajem iz tehničko-operativnog centra.
Otvaranjem ovog puta saobraćaj se izmešta sa "magistrale smrti", Ibarske magistrale, i put od Beograda do Čačka skraćuje na oko sat vremena. Otvoreni autobusi sa predsednikom i VIP zvanicama prošli su upravo ispod stare Ibarske magistrale koja će novim auto-putem biti znatno rasterećenija.
Uz postojeće petlje Takovo i Preljinu, sada postoje još tri petlje – Ub, Lajkovac i Ljig. Na novom auto-putu postojaće četiri naplatne rampe, tri bočne i jedna čeona.
Putarina od Obrenovca do Čačka koštaće oko 420 dinara. Na novoj deonici od Obrenovca do Ljiga počeće da se naplaćuje od 1. septembra, rekao je predsednik.
Putnici iz Beograda do početka auto-puta mogu doći putem pored Ade ka Obrenovcu, ali i obilaznicom preko Ostružničke petlje.
Početak auto-puta za vozače iz Beograda je u mestu Mislođin. Od centra Beograda do uključenja na auto-put u mestu Mislođin trebaće između pola sata i 45 minuta, zavisno od gužve.
Auto-put Miloš Veliki će povezati celu Zapadnu Srbiju sa Beogradom, omogućiti nove investicije i značajno doprineti turističkom razvoju tog kraja Srbije.
Ovaj auto-put deo je Transevropske magistrale. Treba da poveže, prolazeći kroz Srbiju i Crnu Goru, Centralnu Evropu i Jadransko more.
Početak auto-puta za vozače iz Beograda je u mestu Mislođin. Od centra Beograda do uključenja na auto-put u mestu Mislođin trebaće između pola sata i 45 minuta, zavisno od gužve.
Auto-put Miloš Veliki će povezati celu Zapadnu Srbiju sa Beogradom, omogućiti nove investicije i značajno doprineti turističkom razvoju tog kraja Srbije.
Ovaj auto-put deo je Transevropske magistrale. Treba da poveže, prolazeći kroz Srbiju i Crnu Goru, Centralnu Evropu i Jadransko more.
Tagovi:
Autoput Miloš Veliki
Alkesandar Vučić
Si Đinping
Nenad Jezdić
otvaranje autoputa Miloš Veliki
deonica autoputa Obrenovac Ljig
dužina autoputa Miloš Veliki
naplatne rampe od Obrenovca do Ljiga
deonica Ljig Preljina
Transevropska magistrala
tunel Brančić
Miloš Obrenović
deonica Surčin Obrenovac
kako iz Beograda do autoputa Miloš Veliki
Mislođin
veza Zapadne Srbije sa Beogradom
Komentari
Vaš komentar
Tema u žiži: Novi auto-putevi
Vidi sve
Pogledajte i ostale tekstove iz ove Teme u žiži
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.