Kontinuitet poslovanja obezbeđen kroz proaktivno održavanje i SLA ugovore
Izvor: eKapija
Utorak, 21.11.2017.
07:55
Komentari
Svakim danom se u IT domenu javlja sve više zahteva i izazova o kojima treba voditi računa u procesu planiranja, projektovanja i realizacije data centara. Sve složeniji zahtevi za gotovo neprekidnom dostupnošću, pritisak u zahtevima za optimizacijom, konsolidacijom, uštedama i kontrolom potrošnje, često dovedu do toga da se nedovoljno ili nimalo pažnje u procesu planiranja posveti jednom vrlo važnom elementu pouzdanosti data centra, a to su redovni servisi i održavanje.
Čak i kada se razmišlja o održavanju u fazi planiranja, malo ko sagledava sveobuhvatnost ovog procesa. Generalno vlada utisak da van same fabričke garancije nema potrebe za sistematičnim sagledavanjem uloge održavanja kao uslova bezbednog i kontinuiranog poslovanja, bez jasne svesti da je svaki sistem pojedinačno, kao i sam data centar, složen organizam elemenata u uzročno posledičnoj korelaciji i da je sistem jak, pouzdan i stabilan onoliko koliko je jaka njegova najslabija i najmanja karika. Posebnu pažnju treba obratiti na održivost i opravdanost investicije u opremu visoke vrednosti i to čime pravdamo svoju investiciju ako kroz propisano i sveobuhvatno održavanje ne obezbedimo i njenu funkcionalnost, maksimalno iskorišćenje i dostizanje definisanog životnog veka.
Najsigurnija investicija "miran san" ogleda se u tome da se kompletno održavanje poveri partneru visokog nivoa servisnih kapaciteta, sa širokom lepezom servisnih partnerstava, sa proverenom i kvalitetnom kadrovsko-tehničkom strukturom i resursima.
Kompaniji koja može dati kompletnu uslugu za data centar, ali i za svaki segment odvojeno, koji može, ali i ne mora biti sastavni deo data centra i to od faze assessment-a, planiranja, projektovanja, realizacije, održavanja, nadzora, menadžmenta itd. Tada možete biti sigurni da ste obezbedili POUZDANOG SAVETNIKA – PARTNERA, da ste obezbedili optimalan vrhunski paket servisnih usluga i najbolji odnos prema vašoj investiciji.
Nedovoljno posvećen pristup preventivnom održavanju i proaktivnim servisima nametnuli su na tržištu potrebu za razvojem specifično unapređenih – obogaćenih SLA usluga. Potreba se ogleda u nastojanju da se propusti napravljeni u inicijalnim fazama planiranja i u odsustvu sistematičnog pristupa održavanju nakon instalacije i puštanja u rad opreme, kompenzuju kroz vrlo visok nivo servisne podrške, konstantan monitoring, proaktivne i korektivne servise, obezbeđenje vrlo kratkog vremena odziva i definisanog vremena osposobljavanja sistema kako bi se svi eventualni funkcionalni otkazi rešavali u najkraćem mogućem roku.
Da bi se zadovoljile ove specifične potrebe tržišta, neophodan je jako visok nivo usko specijalizovanih znanja, kadrovsko-tehničkih kapaciteta, specifičnih dijagnostičkih alata i opreme, pažljivo odabran lager rezervnih delova visoke gustine i sve to centralizovano na jednom mestu. Ovo sve nije dovoljno bez adekvatne i sistematizovane baze znanja i dobro organizovane mreže servisne podrške.
ENEL PS je visoko specijalizovan u oblasti sistema za besprekidno napajanje, sistema za preciznu i komfornu klimatizaciju, dizel-elektro agregata itd, o čemu svedoči preko 150 aktivnih dugoročnih ugovora o održavanju visokog nivoa prioriteta zbog čega je ENEL PS dvadesetogodišnji Elitni servisni partner kompanije Schneider Electric.
Kompletan sadržaj biltena Industrija - Nove tehnologije povećavaju konkurentnost pročitajte OVDE.
Firme:
ENEL PS d.o.o. Beograd
Tagovi:
Tematski bilten eKapija
Tematski bilteni eKapija
Tematski bilten ekapije
Tematski bilteni eKapije
Tematski bilten industrija nove tehnologije
Industrija Nove tehnologije povećavaju konkurentnost
nove tehnologije
digitalizacija
Internet of Things
IoT
veštačka inteligencija
industrija 4 0
poslovanje u oblaku
sajbersigurnost
virtuelna realnost
mobilnost
robotika
inovacije
energetska efikasnost
data centri
servis data centara
održavanje data centara
nadzor data centara
SLA usluge
SLA ugovori
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.