Air Montenegro doprinosi dužem trajanju sezone i razvija nova tržišta
Izvor: eKapija
Nedjelja, 02.10.2022.
16:21
Komentari
(Foto: Air Montenegro)
Kako je soapšteno iz kompanije, izostanak turista sa tradicionalnih tržišta na koje se većinom oslanjala crnogorska turistička privreda i kompleksna geopolitička situacija pokazali su da je potrebna diversifikacija tržišta, što je i jedan od ciljeva crnogorske nacionalne avio-kompanije.
Od 16 različitih gradova, dva su iz regiona i to Banja Luka i Beograd dok su ostale linije Pariz, Nant, Lion, Cirih, Frankfurt, Kopenhagen, Ljubljana, Prag, Istanbul, Tel Aviv, Katovice, Jerevan, Bratislava i Kairo...među kojima su i redovne čarter-linije koje su imale značajan pozitivan efekat na turističku sezonu.
- Za manje od godinu, uprkos izazovnim uslovima na globalnom nivou, uspjeli smo da otvorimo nova tržišta, utrostručimo broj destinacija, povećamo broj frekvencija na nekim postojećim rutama. Sve to govori o važnosti nacionalne avio-kompanije za državu i njenu ekonomiju, građane i turiste, kako tokom najfrekventnijih ljetnjih mjeseci, tako i tokom cijele godine - naveli su iz Air Montenegra.
Dodaju da im je drago da javnost, hotelijeri i predstavnici turističke privrede prepoznaju važan doprinos i ulogu koji ima nacionalna avio-kompanija u ukupnoj privredi i da je neophodan kontinuitet u saradnji i komunikaciji, koji Air Montenegro nastoji da dodatno ojača i unaprijediu svim segmentima poslovanja, na opštu dobrobit svih građana, privrede i partnera.
- U cilju zajedničke promocije turističke ponude, realizovani su različliti projekti i aktivnosti u saradnji sa Nacionalnom turističkom organizacijom (NTO), lokalnim turističkim organizacijama i hotelijerima među kojima su brojna učešća na sajmovima u inostranstvu, boravak turoperatora i predstavnika medija iz Češke, Turske, kao i iz drugih zemalja - pojašnjeno je.
Zakupom trećeg aviona tipa Airbus A320 sa 180 sjedista, dodaju, pokrenuli su brojne čartere i otvorili nove linije ka destinacijama koje crnogorska nacionalna avio-kompanija planira da razvija i u narednim godinama.
- Veliki broj redovnih čarter-linija planiran je do kraja oktobra, čime želimo da doprinesemo dužem trajanju sezone. Intenzivno radimo na pripremama za sljedeću sezonu i već sada imamo veliki broj zahtjeva koji će iziskivati i proširenje flote. Na taj način ćemo omogućiti dolazak većeg broja turista i otvaranje novih tržišta i u narednim godinama što će imati pozitivan uticaj na dugoročnirazvoj turističke privrede - kažu iz kompanije.
Za sve ove aspekte, navode, neophodno je strateško planiranje na državnom nivou, sinhronizovana saradnja sa Aerodromima Crne Gore, insititucijama, nadležnim ministarstvima i turističkom privredom koje će, u konačnom, uticati da, umjesto sadašnjih par mjeseci, turistička sezona traje znatno duže.
- Air Montenegro, kao crnogorska nacionalna avio-kompanija će nastaviti da aktivno učestvuje u strateškom planiranju na državnom nivou i aktivnostima privrede kako bi doprinijeli ostvarenju zajedničkog cilja - pozicioniranju Crne Gore kao atraktivne destinacije tokom cijele godine - zaključuje se u saopštenju.
Firme:
ToMontenegro doo
JP Aerodromi Crne Gore Podgorica
Nacionalna turistička organizacija Crne Gore
Tagovi:
Air Montenegro
Er Montenegro
letovi
avio saobraćaj
čarter letovi
ljetnja sezona
trajanje sezone
otvaranje novih linija
Komentari
Vaš komentar
Naš izbor
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vijsti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.