NTO i MERT sa lokalnim turističkim organizacijama - Nastavlja se intenzivna promocija Crne Gore kao destinacije
Izvor: eKapija
Srijeda, 28.09.2022.
15:54
Komentari
(Foto: Nacionalna turistička organizacija Crne Gore)
Kako je saopšteno, direktorica Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Ana Tripković Marković sa saradnicima i predstavnicima Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma održala je sastanak sa direktorima lokalnih turističkih organizacija u Crnoj Gori.
Napomenula je da je ove godine najveći izazov predstavljao budžet, ali je NTO CG uz napore zaposlenih, pomoć lokalnih turističkih organizacija i turističke privrede uspjela da realizuje sve aktivnosti zacrtane planom i programom.
Savjetnica direktorice NTOCG Dušanka Pavićević predstavila je načelni plan sajamskih nastupa i prezentacija u susret zimskoj turističkoj sezoni, koji podrazumijeva nastup na najznačajnijim turističkim sajmovima i berzama na strateški važnim emitivnim tržištima, kao i novim tržištima u skladu sa rastom tražnje.
- U fokusu sastanka bilo je planiranje i usklađivanje zajedničkih marketinških aktivnosti i sajamskih nastupa na međunarodnom i regionalnom tržištu do kraja 2022. godine. Ovom prilikom, direktorica Crnogorskog kongresnog biroa Aleksandra Maksimović je prisutne upoznala i sa mogućnostima za turističku promociju do kraja 2022. godine u okviru predstavljanja Crne Gore na značajnom sajmu turizma WTM u Londonu kojem će prisustvovati oko 50 međunarodnih turističkih poznavalaca, IBTM World u Barseloni, kao i 53. međunarodnom Sajmu turizma u Novom Sadu - navodi se u saopštenju.
Predstavnici lokalnih turističkih organizacija primorskog, sjevernog i centralnog regiona su poručili da su generalno zadovoljni sezonom, ali da i dalje postoje problemi kao što su finansiranje i prijava gostiju, na kojima je potrebno sinergijski raditi u narednom periodu. Pored toga, problem predstavlja i nedostatak infrastrukturnih ulaganja, smještajnijih kapaciteta, kao i komunalni nered.
Na sastanku NTO CG sa lokalnim turističkim organizacijama zaključeno je da će se u narednom periodu dalje raditi na inteziviranju saradnje u cilju sinhronizacije promotivnih aktivnosti i unapređenju destinacijskog menadžmenta.
Sastanku su prisustvovali i predstavnici nacionalne avio kompanije Air Montenegro koja je strateški partner NTOCG.
Firme:
Nacionalna turistička organizacija Crne Gore
Ministarstvo ekonomskog razvoja Crne Gore
ToMontenegro doo
Tagovi:
NTO
Crnogorski kongresni biro
Air Montenegro
Ana Tripković Marković
Damir Davidović
Aleksandra Maksimović
Dušanka Pavićević
ljetnja sezona
promocija destinacije
kongresni turizam
Komentari
Vaš komentar
Naš izbor
Međunarodna konferencija "Povezivanje turističkih destinacija" 11. i 12. maja u Budvi Turizam, sport, kultura
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vijsti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.