NavMenu

NTO i MERT sa lokalnim turističkim organizacijama - Nastavlja se intenzivna promocija Crne Gore kao destinacije

Izvor: eKapija Srijeda, 28.09.2022. 15:54
Komentari
Podeli
(Foto: Nacionalna turistička organizacija Crne Gore)
Kada sumiramo sezonu imamo razloga za zadovoljstvo i optimizam, poručio je državni sekretar za turizam u Ministarstvu ekonomskog razvoja i turizma Damir Davidović na sastanku sa predstavnicima lokalnih turističkih organizacija. Prema njegovim riječima, neophodan je veći budžet radi bolje promocije Crne Gore kao turističke destinacije.

Kako je saopšteno, direktorica Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Ana Tripković Marković sa saradnicima i predstavnicima Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma održala je sastanak sa direktorima lokalnih turističkih organizacija u Crnoj Gori.

Rezimirajući rezultate ljetnje turističke sezone direktorica Tripković Marković je, na osnovu izvještaja koje lokalne turističke organizacije dostavljaju na nedeljnom nivou NTO CG, konstatovala da su, u kontekstu vanrednih okolnosti u kojima se odvijala ova sezona ostvareni prilično dobri rezultati, kako u primorskim i centralnim, tako i u turističkim opštinama na sjeveru.

Napomenula je da je ove godine najveći izazov predstavljao budžet, ali je NTO CG uz napore zaposlenih, pomoć lokalnih turističkih organizacija i turističke privrede uspjela da realizuje sve aktivnosti zacrtane planom i programom.

Savjetnica direktorice NTOCG Dušanka Pavićević predstavila je načelni plan sajamskih nastupa i prezentacija u susret zimskoj turističkoj sezoni, koji podrazumijeva nastup na najznačajnijim turističkim sajmovima i berzama na strateški važnim emitivnim tržištima, kao i novim tržištima u skladu sa rastom tražnje.

- U fokusu sastanka bilo je planiranje i usklađivanje zajedničkih marketinških aktivnosti i sajamskih nastupa na međunarodnom i regionalnom tržištu do kraja 2022. godine. Ovom prilikom, direktorica Crnogorskog kongresnog biroa Aleksandra Maksimović je prisutne upoznala i sa mogućnostima za turističku promociju do kraja 2022. godine u okviru predstavljanja Crne Gore na značajnom sajmu turizma WTM u Londonu kojem će prisustvovati oko 50 međunarodnih turističkih poznavalaca, IBTM World u Barseloni, kao i 53. međunarodnom Sajmu turizma u Novom Sadu - navodi se u saopštenju.


Predstavnici lokalnih turističkih organizacija primorskog, sjevernog i centralnog regiona su poručili da su generalno zadovoljni sezonom, ali da i dalje postoje problemi kao što su finansiranje i prijava gostiju, na kojima je potrebno sinergijski raditi u narednom periodu. Pored toga, problem predstavlja i nedostatak infrastrukturnih ulaganja, smještajnijih kapaciteta, kao i komunalni nered.

Na sastanku NTO CG sa lokalnim turističkim organizacijama zaključeno je da će se u narednom periodu dalje raditi na inteziviranju saradnje u cilju sinhronizacije promotivnih aktivnosti i unapređenju destinacijskog menadžmenta.

Sastanku su prisustvovali i predstavnici nacionalne avio kompanije Air Montenegro koja je strateški partner NTOCG.
Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDJE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDJE

Pratite na našem portalu vijsti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.