Izvor: Novosti | Nedelja, 20.11.2022.| 11:13
Izdvojite članak Odštampajte vest

Završena pasarela kod Ade Ciganlije, u toku pripreme za ispitivanje

Pasarela kod TC Ada mol, koja još uvek nije puštena u saobraćaj
Pasarela kod TC Ada mol, koja još uvek nije puštena u saobraćaj (Foto: eKapija / Aleksandra Kekić)
Izgradnja pasarele koja prelazi preko Obrenovačkog puta u blizini Ade ciganlije je završena, a u toku su pripreme za njeno ispitivanje, saznaju Novosti.

Zatim će se zaštititi premazom i urediti okolina, kako bi se sproveo potupak tehničkog pregleda objekta i puštanja u rad.

Budući prelaz dugačak je 40 metara i širok četiri metra.

- Posle montaže čelične konstrukcije pasarele, u toku su pripreme za njeno ispitivanje - rekli su u Direnciji za građevinsko zemljište i izgradnju. - Zatim će se izvršiti zaštita premazom i okolno uređenje i sprovesti postupak tehničkog pregleda objekta, kako bi se stvorili uslovi za puštanje u funkciju. Radovi su ugovoreni u bruto iznosu od 59,8 miliona dinara. Pešačka pasarela premošćuje magistralu na Čukaričkoj padini, u zoni komercijalnih objekata sa obe strane saobraćajnice.

Ona će biti potpuno natkrivena, kako bi pešacima pružila kompletnu zaštitu od vremenskih nepogoda. Iako na ovom delu Obrenovačkog puta kod "Tempa" na razdelnom ostrvu već godinama postoji zaštitna ograda, to nije sprečavalo mnogobrojne građane da u svako doba dana, pa čak i usred saobraćajnog špica, prelaze izuzetno prometnu ulicu. Najviše zbog te činjenice izgradnja pasarele bila je jedino razumno rešenje.

Planom detaljne regulacije Ade Ciganlije predviđena je izgradnja premosnice iznad Obrenovačkog puta, a ostavljena je mogućnost za još jednu preko Savske magistrale, čiji položaj trenutno nije definisan.

- Time se povećava bezbednost svih učesnika u saobraćaju, na mestu gde su izraženi pešački tokovi na ovoj lokaciji - napominju u Direnciji. - Ukupna dužina pasarele je 40,5 metara, sa ivičnim stubovima sa jedne i druge strane magistrale, kao i središnjim stubom u zelenom razdelnom pojasu. Pasarela je projektovana kao čelična konstrukcija, a najniža tačka konstrukcije je na visini od minimum pet metara u odnosu na ravan kolovoza. Pasareli se pristupa preko stepeništa širine oko dva metra, sa rukohvatima od 70 i 90 centimetara.

Stepenice će se nalaziti na trotoarima s obe strane prelaza, a postoji mogućnost i za ugradnju liftova kako bi pasarela bila pristupačnija osobama s invaliditetom. Za potrebe Direncije za građevinsko zemljište i izgradnju glavni izvođač radova na ovom projektu je RAS Inženjering.
Unos komentara je omogućen samo ulogovanim korisnicima.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Testiraj besplatno!
Prijavite se na naš dnevni ekonomski bilten koji će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana.
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Testiraj besplatno!
Testiraj besplatno!
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima.
Testiraj besplatno!

Ako ste već korisnik, ulogujte se:
Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE
Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE