Izvor: eKapija | Ponedeljak, 13.02.2023.| 09::40
Izdvojite članak Odštampajte vest

PRODAJA OD CILJEVA DO REALIZACIJE - savremene tehnike, alati i veštine prodaje

Organizator: Privredna komora Srbije

29.03-31.03.2023 , Terazije 23 , Beograd
(Foto: PORTRAIT IMAGES ASIA BY NONWARIT/shutterstock.com)

18 časova interaktivne obuke

Trajanje seminara: 29.03 – 31.03.2023.

Od 10:00 do 15:30

Ovaj program je namenjen svim nivoima prodaje, a koncipiran je tako da početnici u ovoj oblasti nauče, a iskusniji se podsete i ponovo sebi podvuku osnovna načela strategije, komunikacije, analize i tehnika prodaje.

Cilј programa: Prezentovanje i usvajanje savremenih metoda, tehnika, alata i veština prodaje koje su potrebne da bise pojedinac ili tim usavršio i pozicionirao na viši nivo.

1. dan obuke

- Definisanje PRODAJE kao klјučnog segmenta poslovanja

- ANALIZA i POSTAVLjANјE CILjEVA – Osnovi planiranja, analize i postavlјanje cilјeva SWOT, GAP, PESTEL analize. Upravlјanje cilјevima.

- GREŠKE U PRODAJI – Greška kao prilika. Primeri grešaka i kako ih sprečiti.

2. dan obuke

- KOMUNIKACIJA – Elementi, pravila i modeli komunikacije. Tehnika WAIT.

- POVERENјE – Šta podrazumeva i koja ponašanja odlikuju poverenje.

- PREGOVARANјE – Osnovi pregovaranja, tehnike i taktike pregovaranja, BATNA, ZOPA.

3. dan obuke

- TEHNIKE PRODAJE – Faze prodaje, elementi prodaje, prodajni krug, PAWNFAB, AIDA, NFAR, prodaja +.

- TEHNIKE ZAKLjUČENјA PRODAJE – Prodajna frustracija i kako je prevazići. Kupujući signali. Tehnike zatvaranja prodaje, drugi korak prodaje i produžena prodaja.

- RAD SA KLIJENTIMA – Kategorizacija i prioritizacija klijenata.

Održavanje klijenata, UP Selling, Cross Selling, Follow UP.

Nakon završene obuke polaznici će steći širu i užu sliku o prodaji i biće osposoblјeni da:

- Jasno razumeju suštinu, mogućnosti i opseg prodajnih aktivnosti

- Primene metode analize i definišu strategije pri postavlјanju planova i cilјeva

- Koriste savremene tehnike prodaje u svakodnevnom radu

- Efektivnije pregovaraju, ponude rešenja problema i predlažu nove mogućnosti poslovanja

- Definišu kategorije klijenta i unaprede tehnike održavanja i prioritizacije klijenata

- Prepoznaju i primene aktivnosti zarad povećanja profitabilnosti i izbegavanja grešaka

Koje su koristi za učesnike:

Na obuci polaznici usvajaju smernice za organizovan pristup, utvrđivanje prioriteta, efektivnije i efikasnije korišćenje resursa u svim segmentima prodaje, tehnike pregovaranja, strategije i taktike. A dodatni benefit je razmena empirijskih iskustava svih učesnika programa.

Koje su koristi za kompaniju:

Produktivniji rad i održavanje kupaca, smanjenje rizika u radu, obučeni i motivisani timovi, individualno planiranje i analiza procesa, produktivan, efektivan i efikasan prodajni tim

PREDAVAČ:

Milan Miličić, MSc, GMP

 30 godina iskustva u prodaji i marketingu

- Prodavac i rukovodilac prodaje u:

- ComTrade Group

- Genel Group

- ASUS Technologies

- EUnet Group

- La Fantana

- Management Training Center - mentor, konsultant, predavač za prodaju i marketing domaćim i stranim kompanijama.

Program je namenjen:

profesionalnim prodavcima, mladim perspektivnim početnicima, sektorima prodajne podrške - svim nivoima prodaje kao jedine organizacione celine koja donosi dodatnu vrednost

Program je dizajniran tako da se praktikuje interaktivni pristup sa aktuelnim primerima i postojeća znanja i veštine učesnika unaprede kroz kombinaciju predavanja i prezentovanja praktičnih iskustava.

Kotizacija:

20.000,00 dinara bez PDV

Polaznici dobijaju: osveženje na pauzama, radni materijal, sertifikat PKS o odslušanom seminaru

Poslovna akademija PKS, Tel: (+381 ) 011/33 04 570

jovana.stamenkovic@pks.rs ; akademija@akademijapks.rs / http://akademijapks.rs/