18 časova interaktivne obuke
Trajanje seminara: 29.03 – 31.03.2023.
Od 10:00 do 15:30
Ovaj program je namenjen svim nivoima prodaje, a koncipiran je tako da početnici u ovoj oblasti nauče, a iskusniji se podsete i ponovo sebi podvuku osnovna načela strategije, komunikacije, analize i tehnika prodaje.
Cilј programa: Prezentovanje i usvajanje savremenih metoda, tehnika, alata i veština prodaje koje su potrebne da bise pojedinac ili tim usavršio i pozicionirao na viši nivo.
1. dan obuke
- Definisanje PRODAJE kao klјučnog segmenta poslovanja
- ANALIZA i POSTAVLjANјE CILjEVA – Osnovi planiranja, analize i postavlјanje cilјeva SWOT, GAP, PESTEL analize. Upravlјanje cilјevima.
- GREŠKE U PRODAJI – Greška kao prilika. Primeri grešaka i kako ih sprečiti.
2. dan obuke
- KOMUNIKACIJA – Elementi, pravila i modeli komunikacije. Tehnika WAIT.
- POVERENјE – Šta podrazumeva i koja ponašanja odlikuju poverenje.
- PREGOVARANјE – Osnovi pregovaranja, tehnike i taktike pregovaranja, BATNA, ZOPA.
3. dan obuke
- TEHNIKE PRODAJE – Faze prodaje, elementi prodaje, prodajni krug, PAWNFAB, AIDA, NFAR, prodaja +.
- TEHNIKE ZAKLjUČENјA PRODAJE – Prodajna frustracija i kako je prevazići. Kupujući signali. Tehnike zatvaranja prodaje, drugi korak prodaje i produžena prodaja.
- RAD SA KLIJENTIMA – Kategorizacija i prioritizacija klijenata.
Održavanje klijenata, UP Selling, Cross Selling, Follow UP.
Nakon završene obuke polaznici će steći širu i užu sliku o prodaji i biće osposoblјeni da:
- Jasno razumeju suštinu, mogućnosti i opseg prodajnih aktivnosti
- Primene metode analize i definišu strategije pri postavlјanju planova i cilјeva
- Koriste savremene tehnike prodaje u svakodnevnom radu
- Efektivnije pregovaraju, ponude rešenja problema i predlažu nove mogućnosti poslovanja
- Definišu kategorije klijenta i unaprede tehnike održavanja i prioritizacije klijenata
- Prepoznaju i primene aktivnosti zarad povećanja profitabilnosti i izbegavanja grešaka
Koje su koristi za učesnike:
Na obuci polaznici usvajaju smernice za organizovan pristup, utvrđivanje prioriteta, efektivnije i efikasnije korišćenje resursa u svim segmentima prodaje, tehnike pregovaranja, strategije i taktike. A dodatni benefit je razmena empirijskih iskustava svih učesnika programa.
Koje su koristi za kompaniju:
Produktivniji rad i održavanje kupaca, smanjenje rizika u radu, obučeni i motivisani timovi, individualno planiranje i analiza procesa, produktivan, efektivan i efikasan prodajni tim
PREDAVAČ:
Milan Miličić, MSc, GMP
30 godina iskustva u prodaji i marketingu
- Prodavac i rukovodilac prodaje u:
- ComTrade Group
- Genel Group
- ASUS Technologies
- EUnet Group
- La Fantana
- Management Training Center - mentor, konsultant, predavač za prodaju i marketing domaćim i stranim kompanijama.
Program je namenjen:
profesionalnim prodavcima, mladim perspektivnim početnicima, sektorima prodajne podrške - svim nivoima prodaje kao jedine organizacione celine koja donosi dodatnu vrednost
Program je dizajniran tako da se praktikuje interaktivni pristup sa aktuelnim primerima i postojeća znanja i veštine učesnika unaprede kroz kombinaciju predavanja i prezentovanja praktičnih iskustava.
Kotizacija:
20.000,00 dinara bez PDV
Polaznici dobijaju: osveženje na pauzama, radni materijal, sertifikat PKS o odslušanom seminaru
Poslovna akademija PKS, Tel: (+381 ) 011/33 04 570
jovana.stamenkovic@pks.rs ; akademija@akademijapks.rs / http://akademijapks.rs/