NavMenu

Održivi brend odeće Sheep Inc. dodeljuje svakom kupcu ovcu

Izvor: E2 Subota, 14.01.2023. 15:30
Komentari
Podeli
(Foto: Richard Semik/shutterstock.com)
U nastojanju da utiču na povećanje svesti potrošača o komplikovanom procesu nabavke materijala i proizvodnje svakog komada odeće, vlasnici brenda Sheep Inc., Edzard van der Wyck i Michael Wessely, pokušali su da približe čitav proces potrošačima, svodeći ga na lični nivo.

Kupovinom odeće brenda, unutar svakog komada nalazi se NFC tag (near field communication), čijim se skeniranjem kupcu dodeljuje sopstvena ovca, njene GPS kordinate, kao i obaveštenja o novim dešavanjima vezanih za nju. Kupac ima priliku da imenuje svoju "usvojenu" ovcu, da dobija obaveštenja poput toga da li je njegova ovca dobila jagnje, kao i mogućnost gledanja live prenosa farme.

Zajedničkim stavom dvojice prijatelja da modni svet čini velike propuste u vidu održivosti i negativnih uticaja na planetu, nastaje brend koji daje novi održivi primer celoj industriji.


U naporima za potpunom transparentnošću, Sheep Inc. želeo je da njegovi kupci imaju svest o tome odakle potiču sirovine, podatake o njihovim proizvođačima, i počinje sa informacijama još u fazi farme.

Osim što je brend odeće sa negativnom emisijom ugljenika, Sheep Inc. ima za cilj da stvori kvalitetne komade koji će omogućiti kupcima dugogodišnje nošenje istih.



Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.