NavMenu

Asics prodaje nošene patike po nižoj ceni - Da li biste ih kupili?

Izvor: cirkularnaekonomija.org Petak, 21.01.2022. 09:31
Komentari
Podeli
Ilustracija (Foto: Halfpoint/shutterstock.com)Ilustracija
Da li biste kupili nošene patike? Kompanija Asics testira spremnost kupaca da pazare minimalno nošenu obuću po nižim cenama. Pod sloganom "Od jednog sportiste drugom", kompanija je uvela program prodaje nošene obuće po nižim cenama u odabranim radnjama u SAD.

Kupci takođe mogu ostaviti nošenu obuću u određenim radnjama. Zatim se obuća detaljno čisti i suši na vazduhu. Ukoliko se proceni da je u dobrom stanju, iznošena 25 do 50 odsto, dobija oznaku nošena i prerađena obuća i prodaje se po sniženoj ceni. Ukoliko je obuća previše iznošena, donira se.

Osim ovog programa, Asics sarađuje sa organizacijom One Tree Planted koja je posvećena pošumljavanju sadnjom drveća širom sveta.

– Stalo nam je do planete i želimo da stvorimo biznis koji vraća prirodi. Zato smo uzbuđeni što u saradnji sa One Tree Planted sadimo drvo za kupovinu svakog para obuće. Drveća čiste naš vazduh i vodu, doprinose zdravlju i kvalitetu života. Počastvovani smo što je pošumljavanje putem programa ’jedno zasađeno drvo’, važan deo našeg poslovnog modela – navode u kompaniji.


Takođe, kompanija se obavezala da će do 2030. godine, za proizvodnju sportske odeće i obuće koristiti 100 odsto recikliranog poliestera. U toj nameri, Asics nije usamljen. Sve češće, proizvođači sportske opreme, poput Nike i Adidas, najavljuju programe koji će doprineti smanjenju plastičnog otpada.

Marija Dedić
Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.