NavMenu

U Lidlu sportska oprema od reciklirane plastike

Izvor: Promo Četvrtak, 22.07.2021. 14:10
Komentari
Podeli
(Foto: Lidl)
Lidl će ponuditi jedinstvenu sportsku opremu napravljenu od reciklirane plastike prikupljene na plažama i morskim obalnim područjima, čime je pomognuto čišćenje životne sredine i smanjena upotreba resursa u proizvodnji.

Ova nesvakidašnja linija proizvoda koju čine šortsevi, majice i patike za žene i muškarce, rezultat je težnje kompanije Lidl da se, smanjenjem upotrebe plastike i povećanom upotrebom recikliranog materijala, na globalnom nivou uključi u rešavanje ozbiljnog problema koji predstavlja neodgovorno odložen plastični otpad. Lidlova sportska odeća je u potpunosti proizvedena od plastičnog otpada, od čega deo potiče od PET boca sakupljenih iz priobalnih delova okeana u Aziji. Tako je, na primer 25% vlakana gornjeg dela patike sačinjeno od reciklirane plastike iz okeana.

- Ova inicijativa u potpunosti oslikava našu posvećenost održivoj ekonomiji – doprinosimo uklanjanju plastičnog otpada koji bi se vremenom našao u ili pored vode, a našim potrošačima nudimo ekološki prihvatljiviji proizvod visokog kvaliteta po već poznatim Lidl cenama. Reciklirana sintetička vlakna imaju podjednaku čvrstinu, vodootpornost i prozračnost poput prirodnih, manje upijaju vodu i brže se suše, što su upravo i razlozi zašto je izbor pao baš na sportsku opremu - istakla je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

U ponudi su Crivit majice i šortsevi za žene i muškarce visokog kvaliteta, kao i patike sa uloškom od memorijske pene koja se optimalno prilagođava stopalu i osigurava udoban osećaj tokom nošenja. Ova ekološki osvešćena ponuda počinje 22. jula u svim Lidl prodavnicama u Srbiji i traje dok traju zalihe.

Lidlova linija sportske opreme od reciklirane plastike samo je jedna u nizu društveno odgovornih inicijativa kompanije za implementaciju REset Plastic strategije, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. U okviru ove strategije, kompanija Lidl Srbija u junu ove godine izbacila je iz upotrebe plastične kese za kupovinu u celoj Srbiji.

Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.